2015. december 14., hétfő

Gyerekszáj :)

   Szerdán levágattam a hajam. Már össze tudtam gumizni, olyan hosszú volt, jó ideje csak úgy hordtam, copfban.
   Most jó rövid lett, rövid, de csajos, vége az összekötött frizurának, úgysem szerettem. Régóta már a rövidet kedvelem, de van úgy, hogy hosszabb ideig nem jutok el a fodrászhoz.
Csütörtökön az oviban a gyerekek persze rögtön megdicsérték az új frizurámat.
   Vittem be nekik pörgettyűket, a délelőtti játék időben meg is kapták, és lelkesen próbálgatták, kié pörög tovább.
   Az egyik négy éves csöpp fiam egyszer csak felnéz a nagy játék közben, néz elmélyülten, aztán felderül az arca, és azt kérdezi tőlem:
   - Te megfésülted a hajad????? 





7 megjegyzés:

  1. :-D tünemény

    Hasonló sztorim nekem is van, mikor az oviban dolgoztam. Kozmetikusnál jártam és a kelleténél kicsit sötétebbre festette a szempillám és a szemöldököm.
    A gyerekek azonnal észrevették és az egyik 4 éves fiúcska elgondolkodva azt kérdezte "óvónéni, kicserélted a szemed?" :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így működik a világ 4 évesen :)))

      Törlés
  2. Ez aranyos!:) Látta, hogy valami nem stimmel :)

    VálaszTörlés
  3. annyira aranyosak, őszinték...azonnal kimondják, ami eszükbe jut :)

    VálaszTörlés