2015. július 20., hétfő

Esküvő

Szombaton férjhez ment az én Lánykám.

Erre az eseményre készülődtünk egy ideje már, 
A szervezés nagy része a gyerekeké volt, én a dekoráció elkészítésében segítettem, hogy ennyivel is kevesebb legyen a kiadásuk.

Sajna, nekünk nem túl jó szokásunk, hogy nem kapkodjuk el, amit nem annyira muszáj.
Egyszer egy barátnőm küldött egy idézetet, ami szerinte teljesen rám illik, így hangzik: "Ha nem lenne utolsó pillanat, semmi sem készülne el..."  - hát, valahogy így :)
Viszont ez az utolsó előtti pillanat nagyon is inspiráló tud lenni :)

Az esküvő előtti héten vettük meg a dekorációhoz a papírokat, és egyebeket.
Aztán én még két napra lementem a szüleimhez, mert aktuális volt a sárgabarack lekvár főzése.

De utána nekiálltam, és gyártottam a papírvirágokat:













Meg is lepődtem, hogy ilyeneket is tudok :)  
Ez persze a cicákat is érdekelte. A virágok szára kis fapálcika, és hiába adtam nekik üreset, nekik inkább az kellett (volna), amin már virág is volt. 
De ha nem figyeltem, az előkészített üres pálcikákat szórták szét.... :)


Kidekoráltam a menta színű szalaggal az ültetőkártyákat, megsütöttem a köszönő ajándéknak szánt mézeskalács szíveket, amiket aztán a lánykám díszített ki:





Feldíszítettem hat hungarocell gömböt (egyre úgy 100 virág került):






Készítettem nekik még egy kártyát az asztalra, ez meglepetés volt: (nem tökéletes, de nekik tetszett :) )




Az én vejem egy nagyon rendes fiú. Együtt vannak már nyolc és fél éve - éppen az esküvőn volt ez a "nyolc és feledik" évfordulójuk.

Gyönyörűek voltak, és nagyon-nagyon boldogok 

A terem, ahol a vacsora volt, végül így nézett ki:








A vacsora finom volt, a hangulat remek, a fiatalok boldogsága mindenkire hatással volt, ettünk, ittunk, táncoltunk sokat :)

Így aztán anyós lettem, és bízom benne, hogy nemsokára már nagymama is lehetek, mert azt nagyon várom... :)



Most pedig bepótolom az elmaradásaimat a nekem kedves blogokon :)



19 megjegyzés:

  1. Főnyeremény egy ilyen anyós :) Nagyon ügyesek vagytok, a lánykáddal együtt!
    Jól néz ki a türkiz-kék dekoráció, még nem láttam ilyen variációt.
    Szívből gratulálok az ifjú párnak és az ifjú anyósnak! :)
    Kívánom, hogy minél előbb Te is nagymamává válhass! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Katici :))
      Hát, remélem, nem kell túl sokat várnom :)

      Törlés
  2. óóó, nem is tudtam, hogy ilyen nagy eseményre készülsz:) nagyon-nagyon jó a papírvirág dekoráció, a gömbök, mind! nem véletlenül bízták rád :)

    Szépséges az ifjú pár, kívánom szívből, hogy legyen csupa napsütés az életük és legyenek nagyon boldogok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, ráadásul a húgom kisebbik lánya májusban ment férjhez, úgyhogy most két esküvő is volt a családban :)
      Köszönöm Orsi a jókívánságokat! :)

      Törlés
  3. Együtt örülök veletek :) S hát ez szakmai ártalom, hogy ilyen szépségeket készítesz :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon gyönyörűek! Minden és mindenki!:)
    És ötletet adtál, köszönöm. Igaz, nem tartunk még ott és én csak "házilagziban" gondolkodom (több okból) - örömszülők főznek - sütnek, a lagzi pedig kertipartiszerű - de a díszítőötleteited mindenképpen be fogom vetni! Nagyon tetszenek.
    Okkal lehetsz büszke.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Hajnal! :)
      A kertipartiszerű lagzi nagyon klassz, örülök, ha találtál ötletet a díszítéshez! :) Ha tudok valamiben esetleg segíteni, csak szólj! :)

      Törlés
  5. Gratulálok az ijfú párnak és az örömködőknek, főleg Neked! <3
    Hogy Te ilyen szépségeket készítettél az engem nem lep meg, akiből ennyi szeretet árad képes csak ilyen szép dolgokra. :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a fiataloknak, gyönyörűek! és Neked is, nagyon-nagyon szép dolgokat készítettetek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Krikszi, aranyos vagy! :)

      Törlés
  7. Szívből gratulálok a fiataloknak,az örömszülőknek!!!!! isten éltessen kedves anyóstárs!:)
    Elképesztő az a virágmennyiség,amit alkottál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Mamka, kedves anyóstárs! :))
      Ha nem számolom a próba darabokat, akkor kb. 100 virág lett.

      Törlés
  8. Kicsit megkésve, gratulálok! Sok-sok boldogságot nekik, nektek! :-)
    Gyönyörűséges minden! :-)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűségeket készítettél! :) Gratulálok! Sok, szép boldog évet kívánok nekik!

    VálaszTörlés