2015. február 17., kedd

Paulo Coelho: Kápolna a Pireneusokban

Egy szép nap a Pireneusokban egy kápolna falán egy kőbe vésett írást pillantottam meg. Biztos voltam benne, hogy az üzenet nekem szól, fogtam hát a jegyzet füzetemet és lemásoltam a szöveget. Azóta minden egyes reggel elismétlem azokat a mondatokat:
"Ha valóban gyermek lennél, igazi gyermek, nem aggódnál azon, amin nem tudsz változtatni; a Teremtésen töprengenél csendben. És hozzászoknál ahhoz, hogy nyugodtan nézz a világra, a természetre, a történelemre és az égre.
Ha valóban gyermek lennél, ebben a pillanatban tiszta szívből halleluját énekelnél az előtted lévő dolgokért. Aztán – feszültségtől, félelmektől és haszontalan kérdésektől megszabadulva – arra használnád ezt az időt, hogy kíváncsian és türelemmel várj azokra a dolgokra, amelyek gyümölcsöztetésébe oly sok szeretetet fektettél.” (Carlos Caretto, olasz szerzetes).



(Fotó: Cindy Krishak - Pinterest)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése