2014. október 5., vasárnap

Darnel Christian

Gyakran abból indulunk ki, hogy ha valaki igazán szeret minket, az pontosan tudja, hogy mire van szükségünk, mit akarunk, anélkül, hogy azt kérnünk kellene. A legtöbb kapcsolatban van két ember, aki külön-külön nem tudja, hogy mit akar, de elvárja a másiktól, hogy az tudja, hogy ő mit akar és adja is meg azt, anélkül, hogy ő azt kérné. Ez őrültség. Gyakran hallottuk gyerekkorunkban a szüleinktől, hogy nem illik kérni, "Várd meg, amíg megkínálnak!" Nos, emberek milliói még mindig azt várják, hogy megkínálják. Ha kérsz, nem biztos, hogy kapsz, de ha nem kérsz, majdnem biztos, hogy nem kapsz.


2 megjegyzés:

  1. Ez a fotó olyan gyönyörű, hogy nem tudok betelni vele, itt gyönyörködök már percek óta,

    amiről írsz az meg nagyon érdekel engem. A múltkor pont erről vitáztunk egy társaságban, mert én azt mondtam, hogy ismernünk kell a társunk szeretet-nyelvét (G.Chapman) mert pl ha valakinek épp a az "elismerő szavak" fejezik ki a szeretetet, és sosem kap a párjától elég bátorítást, dicséretet, akkor ezt beszéljék meg, kérni kell, mondani kell ha problémánk van

    VálaszTörlés
  2. Szintén: csodálatos ez a kép!!!!
    Hogy veszthettelek el? Nem is értem.Köszönöm,hogy írtál nálam!
    A férfiaknak kell mondani, gondolom nem mindegyiknek,hogy mit szeretnénk, mert nem mindig tudják kitalálni.
    Valahol hallottam,hogy az intuíció inkább női tulajdonság.:)

    VálaszTörlés