2014. február 4., kedd

Játék...

Chanson és Katici invitáltak erre a játékra, köszönöm ezúton is :)

Nem mondom, hogy könnyen megy ez nekem, de megpróbálom.

1. Tyúkanyó vagyok... ezt a két gyerekem elég jól tolerálja :) 
2. A családi legenda szerint 3 éves korom óta óvó néni akartam lenni - én is így emlékszem :)
3. Nem szeretem a nyüzsgő várost, nekem nyomasztó. Ha mégis be kell mennem valamiért, nagy megkönnyebbülés leszállni a buszról, itt a város széli öregecske lakótelepen. 
4. Nagy álmom, hogy a szüleim közelebb lakjanak, minél közelebb. Szeretnék sokkal több időt tölteni velük. Úgy 15 éve költöztek vidékre, nekik nagyon jót tett, nekem egyre jobban hiányoznak.
5. Elég későn tanultam meg főzni. Az anyukám nagyon szeretett főzni, így leginkább mosogatni engedett minket a húgommal. Aztán ifjú házasokként a nagymamáméknál laktunk, aki szakácsnő volt. Amikor főzőleckéket adott, az leginkább ilyen utasításokból állt: "Hozd be a spejzból..." "Pucold meg..." "Keverd ki..."... közben jegyzeteltem azért, csak amikor azt mondta "kell bele egy pici só"... de mama, mennyi az a pici??? Amióta tudok főzni, és ő már nincs velünk, sokszor észreveszem a mozdulataimban az ő mozdulatait, és sokszor eszembe jut, ő hogyan készített egy-egy ételt vagy sütit. És persze anyukámtól azóta sok mindent megtanultam elkészíteni, amikről addig azt gondoltam, borzasztóan bonyolult (fasírt, töltött káposzta...).
6. 36 éves voltam a válásomkor. Egyrészről hatalmas csalódást éltem meg. Másrészről elkezdődött bennem egy nagy változás. Mondhatom, kinyílt számomra a világ. És bár van az életemnek egy olyan zuga, ahol a bizalmatlanság még mindig nagy úr, sokkal nyitottabb lettem, és sok új emberrel ismerkedhettem meg, akikért mind nagyon hálás vagyok! Köztük vagytok Ti is, Kedves Blog-barátok! :)
7. Egyre többet felejtődik rajtam az olvasó szemüvegem. Igaz, sokat olvasok, alkotok, az pedig már csak szemüvegben megy :)

Ezek jutottak most eszembe...

A játékot azért nem adom tovább, mert ahogy láttam, már mindenkinek elküldték, akiknek én is elküldtem volna. Így aztán érdeklődve olvasom a többieket :)



(A fotón az egyik mandalám)

14 megjegyzés:

  1. :))
    Úgy örülök Neked!
    Engem is így "tanítottak" főzni.:)
    Nagyon szép a mandalád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm! :)
      Akkor ismerős a helyzet Neked is! :)

      Törlés
  2. Jenever, amikor el kezdtelek olvasgatni, még a freeblogon, mindig tűnődtem, vajon ki lehet ez a lány az idézetek mögött, aztán, a kommentekben egy picit megmutattad, s most még pár adalék...Nagy öröm, hogy belementél a játékba.
    A listád olvasása közben bólogattam, mosolyogtam, fejet csóváltam és picit még a szemem is könnybe lábadt.

    A főzéshez nekem is ilyen volt a viszonyom, s még most sem vagyok jó szakács :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Katici! :)
      Nekem végül bejött a főzés :)

      Törlés
  3. Én is tyúkanyó vagyok :D Gyönyörű a mandalád! Jó volt olvasni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, hogy Tyúkanyó-társ vagy Te is! :)
      Köszi, Ani! :)

      Törlés
  4. Csodás a mandalád!!!
    Én is sokat gondolkodtam, ki lehet az idézetek mögött, és én is örülök, hogy egy picit megmutattál magadból :-)

    VálaszTörlés
  5. De szép az a mandala! :-)

    A hatos pont, épp valahogy így... nálam is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy hasonlítunk ebben :)
      Köszi Chanson! :)

      Törlés
  6. Ittam a saját szavaidat, "Tyúkanyó". Nekem kedvesek! :-)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű a mandalád!
    Milyen érdekes,hogy már kicsi korodban óvónéni szerettél volna lenni! Általában kimutatkozik kiskorban a későbbi pálya.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mamka! :)
      Igen, ez elég egyértelmű volt számomra, és nem is bántam meg :)

      Törlés