2014. január 4., szombat

Tündér Lányomnak!

25 éve...


Merj álmodni, mert az álmok álmodói meglátják a holnapot.
Merj kívánni, mert a kívánság a remény forrása, s a remény éltet bennünket.
Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát.
Ne félj olyat látni, amit senki más nem lát.
Higgy a szívedben és saját jóságodban, mert ha így teszel, mások is ezekben fognak hinni.
Higgy a csodában, mert teli van vele az élet.
De ami a legfontosabb, hogy higgy önmagadban… mert odabenn a lelkedben rejtőzik a csoda, a remény, a szeretet és a holnap álmai.
(Ron Cristian)




Nagyon boldog születésnapot, kicsi lánykám!!! :)

12 megjegyzés:

  1. Micsoda kis pufipofi hajasbaba! Gyönyörű!!! :)
    Isten éltesse Lánykádat!
    Azt hittem, fiús mami vagy, ezek szerint megtapasztalhattad a fiús és lányos anyukák sorsát is. De jó!! (én is ;-) :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm, Katici! :)
      Igen, nekem is van mind a kettőből :)

      Törlés
  2. Csodaszép baba, gratulálok a szülinaposnak!!!!
    Az idézet egy igazi útravaló, köszönet a megosztásért!
    (nekem is ilyen hajam volt, kakastaréj, az akkori fotóm is ehhez hasonlatos :-D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm szépen, Kavics! :)
      Ez a kép úgy 3 órával a születése után készült, és mindig ilyen kakastaréjt fésültek neki... mondjuk, volt miből :)

      Törlés
  3. Egy idős az én nagyobbik lányommal :))pár hét van csak közöttük:)

    Imádnivaló lányok, mind:))

    Isten éltesse! még nagyon sokat, nagyon boldogat kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm Orsi! :)
      No, mik derülnek ki :)
      És igen, imádnivalóak, akármennyi idősek :)

      Törlés
  4. Isten éltesse Tündérlányt!-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm szépen, átadtam! :) Ő is köszöni :)

      Törlés
  5. Elröpült az idő! Sok boldogságot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm szépen Zoli! :)
      Igen, szalad az idő, és bár én nem foglalkozom a korommal, nem zavar cseppet sem, de nemrég azért elcsodálkoztam :) mármint azon, hogy milyen gyorsan elrepültek az évek, és hipp-hopp, a gyerekeim máris felnőttek lettek... :)

      Törlés
  6. Isten éltesse nagyon sokáig! :D

    VálaszTörlés