2013. november 24., vasárnap

Tízmilliószoros nap

(A naptáramba már régen beírtam, hogy ma van az év utolsó Tízmilliószoros napja. Azért a neten utánanéztem, és most először nem egyértelmű, amit találtam. Néhány oldalon egy októberi nap van megjelölve, de legalább ugyanennyi oldalon a mai.
Ám a http://www.tibet.hu oldalon a mai napot jelölik, így azt gondolom, mégiscsak ma van az év utolsó TÍZMILLIÓSZOROS NAPJA!)

Minden Tízmilliószoros napon minden teremtő gondolat, vagy tett tízmilliószoros erővel hat. 
Fontos, hogy ezen a napon tudatosabbak legyünk, mint máskor. Arra gondoljunk, amit teremteni szeretnénk az életünkben: harmóniát, békét, bőséget. Nem csak magunknak, hanem szeretteinknek, és bolygónknak is. 

Szép, teremtő napot kívánok Nektek! :)


9 megjegyzés:

  1. De jó:), teljesen elfelejtettem, hogy vannak ilyen napok, pedig... no, mindenesetre ma akkor figyelünk:). Tudatosan:). Szép napot Neked!

    VálaszTörlés
  2. úgy legyen Kedves Jenever ! :)

    VálaszTörlés
  3. Gondoljuk azt, hogy igen ma van ez a különleges nap:) és ebben teljen. Köszönöm és szép, teremtő napot neked is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, így telt a tegnapod, Eszter! :)

      Törlés
  4. Én is itt találtam ma reggel a beírást a naptáramban, ami egyszer régen került ide! :-)

    VálaszTörlés